Bilder

Som efterfrågat så har jag rotat rätt på lite bilder som jag tagit under mina hittills 2 månader! Sjukt vad tiden går fort!

Miami by night

The city

American Standard - Borde inte alla frysar ha en ismaskin? Underbar att använda när man kommer hem efter jobbet svettig och seg från Miamivärmen!

Borde inte alla frysar ha en ismaskin? Underbar att använda när man kommer hem efter jobbet svettig och seg från Miamivärmen!

Mitt nya hem - Här tillbringar jag 99% av tiden när jag är hemma. Och vem kan klandra mig? Säng stor nog för en drottning med mjuka tillhörande kuddar samt dator med internet... ;) Kombinerad sovplats, matplats, tv-tittar-plats, musiklyssnarplats, kommunikationsplats och arbetsplats!

Här tillbringar jag 99% av tiden när jag är hemma. Och vem kan klandra mig? Säng stor nog för en drottning med mjuka tillhörande kuddar samt dator med internet... ;) Kombinerad sovplats, matplats, tv-tittar-plats, musiklyssnarplats, kommunikationsplats och arbetsplats!

Sopkvast av oanad kvalité - Notera hur kvasten står rakt upp utan att luta sig mot väggen!

Notera hur kvasten står rakt upp utan att luta sig mot väggen!

Damm i vrede - Hur mycket damm kan man samla på sig i en etta på två veckor?

Hur mycket damm kan man samla på sig i en etta på två veckor?

ULTRA - Det finns bara en fest värd namnet!

Det finns bara en fest värd namnet!

Stadsfest! - I tältet till höger tillbringade jag alldeles för mycket tid ;)

I tältet till höger tillbringade jag alldeles för mycket tid ;)

Folkhav - Inte kan man tro att scenen var runt 30 meter hög från den här bilden och att det var knökat med folk hela vägen fram? Mycke folk ville se den gode David Guetta, det är säkert det!

Inte kan man tro att scenen var runt 30 meter hör från den här bilden och att det var knökat med folk hela vägen fram? Mycke folk ville se den gode David Guetta, det är säkert det!

Tïesto - Det finns bara en!

Det finns bara en!

Snuten - Om man vill syssla med olagliga saker i USA så får man se till att gömma sig väl. Snuten är överallt och ser allt!

Om man vill syssla med olagliga saker i USA så får man se till att gömma sig väl. Snuten är överallt och ser allt!

Bland svampar och troll - Även dagtid är det knökat när diverse svampar dyker upp! Ni kan ju gissa vilka som uppträdde här...

Ledtråd: Ett gott tecken på galenheten hos dessas fans syns nere i högra hörnet!

Även dagtid är det knökat när diverse svampar dyker upp! Ni kan ju gissa vilka som uppträdde här...    Ledtråd: Ett gott tecken på galenheten hos dessas fans syns nere i högra hörnet!

Cool kille - Helt misslyckad bild, försökte ta kort på kryssningsfartyget som knappt syns i bakgrunden eftersom jag är en av dom som ser till att dom lugnt kan kryssa till Bahamas fram och tillbaka två gånger varje vecka. Dock var killen på bilden nere till höger så cool att jag inte kunde låta bli ladda upp den :D

Helt misslyckad bild, försökte ta kort på kryssningsfartyget som knappt syns i bakgrunden eftersom jag är en av dom som ser till att dom lugnt kan kryssa till Bahamas fram och tillbaka två gånger varje vecka. Dock var killen på bilden så cool att jag inte kunde låta bli ladda upp den :D

#1 - Aaaarmin vaaan Buuuuureeeeeen!

Aaaarmin vaaan Buuuuureeeeeen.

Go gubbe - Ännu en mindre lyckad bild men med flitigt deltagande av en mycket underhållande snubbe! (Nederkanten i mitten)

Ännu en mindre lyckad bild men med flitigt deltagande av en mycket underhållande snubbe! (Nederkanten i mitten)

:DD - Så här nöjd vad jag hela festivalen!

Så här nöjd vad jag hela festivalen!

Scenexplosion? - Och dags att gå hem.

Och dags att gå hem.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hahaha! Va trevligt med bilder. Du var saknad ida. Tuve är sig inte likt utan dig :)

2009-04-19 @ 03:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0